Tuesday, October 22, 2013

SESI ULANGKAJI : 13 SEBAB PELABURAN HARTANAH BEST

Assalam kawan-kawan, tuan-tuan dan cik puan. Semoga kita semua sihat dan bahagia, kaya dan berjaya….

Ingin aku berkongsi hari ini mengapa aku suka pelaburan hartanah. Ada 13 sebab. Lebih kurang saja dengan apa yang pernah kita dengar dan baca dalam buku-buku pelaburan hartanah.

Tapi ini versi aku. Kalau tak faham tak apa. Insyaallah, kalau ada rezeki dan ada sambutan akan aku berkongsi buat kali kedua, Sesi Perkongsian “Rahsia Pekerja Banyak Rumah”.

Untuk semua kawan-kawan yang telah menghadirkan diri, pada hari minggu tempohari, seawal jam 8 pagi, anggaplah ini suatu ulangkaji. Insyaallah anda telah berada selangkah di hadapan untuk menjadi pelabur hartanah, yang berjaya, di Pulau Mutiara dan di kawasan Utara.

13 SEBAB Mengapa "Pekerja Banyak Rumah" suka pelaburan hartanah :

1. Side income
2. Guna duit orang
3. Harga makin naik
4. Rumah dapat free
5. Akaun simpanan lambat
6. Buat macam rumah sendiri
7. Inflasi best
8. Rumah saya suka hati saya
9. Rumah tadak roda atau kaki
10. Mati Rumah Tetap Ada
11. Boleh diwariskan
12. Tokok Tambah
13. Memanjang ada bonus

Pekerja Banyak Rumah : 13 sebab ni sengaja diringkaskan, dengan harapan, kalau tak paham, kawan-kawan yang hadir terutama yang duduk depan, buka balik buku nota dan catatan, jangan pulak disimpan, bawah bantal atau tilam 

No comments:

Post a Comment