Monday, January 20, 2014

BERPELUANG BERCAKAP DENGAN TOK GURU

Alhamdulillh. Syukur. 

Dapat berpeluang menghadirkan diri ke Seminar Dunia Usahawan pagi tadi di Sunway Carnival Seberang Jaya.

Bersyukur juga bila dipilih oleh Dr Azizan untuk berkongsi pengalaman selepas menghadiri seminar AMP (Advance Marketing Power).

Alhamdulillah dalam banyak2 strategi pemasaran yang diajar, saya guna satu saja. 

Selama ni saya buat pelabuan hartanah sorang2, untung sorang2. Lepas AMP saya berniat untuk membantu orang lain buat untung dalam pelaburan hartanah melalui berkongsi ilmu dan keuntungan. 

Alhamdulillah ada yang dah buat duit, ada yang dah bermula nak beli rumah, ada yang dah beli rumah. Syukur sangat2.

Lupa pulak nak sebut kepakaran saya tadi dalam dewan :-)

KEPAKARAN SAYA IALAH MEMBANTU ORANG RAMAI YANG "TAKUT" UNTUK MEMBELI RUMAH LEBIH DARI SATU SEDANGKAN PELABURAN DALAM HARTANAH AMAT MENGUNTUNGKAN YANG TAK RAMAI ORANG MELAYU TERLIBAT.

Ikhlas dari :
Pekerja Biasa Banyak Rumah
BLOG : www.orangmiskinbanyakrumah.blogspot

No comments:

Post a Comment