Tuesday, October 8, 2013

AKU TERPAKSA BERKONGSI DENGAN LEBIH RAMAI ORANG...

Alhamdulillah. Sambutan amat menggalakkan untuk hadir ke perkongsian pada 20 Okt 2013 nanti. Tak sangka pulak aku ramai orang berminat nak tahu rahsia "Pekerja Banyak Rumah".

Ramai yang PM nak hadir dan aku terpaksa tolak kerana target nak ada 10 peserta saja. Atas nasihat kawan-kawan dan juga mentor-mentorku agar tidak menghampakan hajat orang yang ingin belajar dan ubah kehidupan mereka melalui hartanah, aku telah buat keputusan nak ambil lagi 20 peserta.

Saya memohon kerjasama tuan-tuan dan cik puan yang telah saya tolak pendaftaran anda sebelum ini untuk PM SAYA SEGERA KERANA HANYA 20 ORANG TERAWAL SAJA SAYA AKAN TERIMA. Dah dah cukuplah 30 orang. Ramai sangat nanti tak boleh fokus pulak.

Tolong PM saya : Nama, Nombor H/P dan Email.

Pekerja Banyak Rumah : Kalau cukup 30 orang yang nak hadir dan serius untuk mendengar rahsia aku ada banyak rumah walau bekerja macam orang lain, Insyaallah aku akan kongsi selama 4 jam dan bukannya 2 jam :-).

No comments:

Post a Comment